4 תשובות
הגלידה של ilo ממש טעימה!
ויש לפעמים גם טעמים טבעוניים של בן אנד ג'ריז.
חוץ מזה יש טילונים, גלידוניות ומגנום טבעוניים. אבל זה מאוד תלוי בסופר, לא בכל סופר יש הכל.
ויש לפעמים גם טעמים טבעוניים של בן אנד ג'ריז.
חוץ מזה יש טילונים, גלידוניות ומגנום טבעוניים. אבל זה מאוד תלוי בסופר, לא בכל סופר יש הכל.
שואל השאלה:
נגיד שופרסל
נגיד שופרסל
אנונימי
צריך ללכת ולראות מה יש... לשופרסל בד"כ יש מבחר טוב כי יש להם מחלקת green שמאוד ידידותית לטבעונים.
הכי טעים זה הבן אנ ג'ריז הטבעוני, ובעיניי הטעם הכי שווה זה הנטפליקס אנד צ'יל
באותו הנושא: