אני מכינה עוגיות ואני צריכה חמאה מומסת אבל תמיד שאני מחממת אותה במיקרוגל היא יוצאת רותחת ואסור לשים חמאה רותחת, צריך לשים אותה שהיא בין פושרת לקרה. תמיד אני צריכה לחכות מלא זמן שהיא תתקרר ואני מפחדת לשים במקרר כי אני לא רוצה שהיא תתקשה לי שוב. מה אני יכולה לעשות?