8 תשובות
להשאיר חם הכי טעים ובדרך תביאי לי קצת
לאא חם זה טעים
תשאירי בחוץ שעה בערך שיתייצב ויתקרר
שואל השאלה:
אמאלה יצא יאמ יאמ הייתי מביאה לכם לטעום
אם נשאר עוד כאילו למחר אז תשמרי במקרר (זה מלא חלב וביצים)
אנונימית
בראוניז טעים כשהוא מתקרר כמה דקות אולי אפילו שעה בלי מקרר!!!!!!!!!
לדעתי לקרר אני לא אוכלת אם זה לא היה במקרר