4 תשובות
כן.. קצת טו מאץ לדעתי לקום לשיר כזה
אבל השיר בפני עצמו זה שיר טוב
אבל השיר בפני עצמו זה שיר טוב
שואל השאלה:
אשלח אותו נניח שעה או שעתיים אחרי שתקום אך זה שירה אהבה נכון?
אשלח אותו נניח שעה או שעתיים אחרי שתקום אך זה שירה אהבה נכון?
אנונימי
תגיד מה אתה בן עשר?
שואל השאלה:
אני לא הולך לשלוח את השיר אני הולך לשיר לה אותו אך השאלה אם זה מתאים?
אני לא הולך לשלוח את השיר אני הולך לשיר לה אותו אך השאלה אם זה מתאים?
אנונימי
באותו הנושא: