8 תשובות
למה לא?!
שואל השאלה:
לא מאוחר מידי?
לא מאוחר מידי?
אנונימית
^לא
ברור
אופס חשבתי ש5 עכשיו
תשלחי מחר
תשלחי מחר
זה לא ממש מאוחר אבל עדיים תכתבי סליחה על השעה
שלחתי למורה שלי הודעה בשתיים עשרה בלילה אז אני חובת ששמונה זה סבבה
דחוף תשלח ותכתוב סליחב על השעה לא דחוף מחר על הבוקר
באותו הנושא: