7 תשובות
בלי "forever".
למי?
הפוראבר נשמע כאילו נפרדים לתמיד.
סתם לוב יו עדיף לדעתי
סתם לוב יו עדיף לדעתי
forever זה קרינג'י מדי, עדיף לך בלי
forever.
עם הפוראבר
תלוי בהקשר, למי? באיזו סיטואציה?
באותו הנושא: