13 תשובות
כן של אנטואן הובר
לא יודע אם נחשב אבל בראל חדריה
אנונימי
המוות של נאיה ריברה , אני עדיין בהלם
אבל לא בכיתי , פשוט השאיר הלם וחותם כזה , הזוי ממש שהיא מתה אני לא קולטת ולא אקלוט
Snt
כן מאוד קשה
המוות של fdr (נשיא אמריקאי לשעבר)
למרות שהוא מת כמה עשרות שנים לפני שנולדתי, פעם בשנה אני נזכר במה שהוא עשה בתקופתו וזה די עצוב.

אם הכוונה זה למישהו שמת בזמן שאני הייתי חי
המוות של לואי זמפריני וקריס קייל היה רגע מאוד לא קל, עד היום
2 דמיות שגדלתי סיפורים שלהם
ליל פיפ
כן של זוהר ארגוב
ממש בכיתי ששמעתי שהוא נפטר
טיילר הוקינס
זה באמת ככ עצוב
כן
נומי למשל
כן
כן עם מק מילר
עדיין לא יצא לי