13 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש מדויק
אנונימית
זה קשה גם אם לא מכירים אותו, הוא מפורסם ויש לו השפעה.
אני כסטאן אסטרו עדיין בשוק וזה כואב,זה מישהו שאת רגילה לראות ולשמוע בשירים,תמונות,הופעות,סרטונים ופתאום נעלם
בכלל מוות בכללי זה תמיד עצוב :(
גם אם זה אדם מפורסם ולא אדם שאת מכירה באופן אישי,
אם את מעריכה אותו והוא מעניין אותך,
אם את מדברת עליו הרבה,
אם הוא זמר ואת מקשיבה לו המון והוא משפיע עלייך, כנל לשחקן או כל דבר אחר,
סימן שהוא חלק מהחיים שלך,
לא משנה שפיזית הוא לא,
הוא עדיין תופס מקום.
אפשר להיקשר נפשית גם לבן אדם שלא דיברת איתו מעולם,
וכאשר נקשרים לבן אדם והוא חלילה נפטר או קורה לו משהו, זה משפיע גם עלייך.
בדיוק^
שואל השאלה:
כואב לי ברמות אפילו שלא הערצתי אותו אבל זה עדיין עצוב
אנונימית
^כן ראיתי הרבה ככה
המוות שלו משפיע על הרבה, זה הזוי ועצוב
לא רוצה לדמיין בכלל איך שאר הממברים,החברים והמשפחה מרגישים
כי הייתה להם השפעה עלייך
זה כמו שלבן אדם קרוב יש עלייך השפעה
גם אם לא מכירים את הבן אדם אישית
כל עוד את אוהבות אותו,את אוהבת את מה שהוא עושה,מעריכה אותו,שמחה רק מלראות אותו
אז כנראה שמאוד יכאב לך אם יקרה משהו

אישית אני לא סטאן אסטרו
אבל עדיין כואב לי עליו כי ראיתי מלא סרטונים שלו והוא נראה בן אדם מדהים
כן בטח
קשה להסביר, אני בעצמי מתקשה להבין. כשדיוויד בואי מת אני בכיתי, כי בוא היה כל כך משמעותי בעיצוב הילדות שלי והרגשתי מאוד קשורה אליו.
שואל השאלה:
מה? למה העתקת את הכל?

יש מצב את עורכת ושולחת רק קישור?
אנונימית
"זה מוזר כשאנשים מפורסמים מתים,
ולא חשוב אם הם נלחמו במלחמה הטובה או הרעה.
זה מוזר כשאנשים מפורסמים מתים,
גם כשאנחנו אוהבים אותם וגם כשאנחנו לא אוהבים.
הם כמו בניינים מוכרים ברחובות ישנים,
כמו דברים ומקומות שכבר התרגלנו אליהם,
ואנחנו מקבלים אותם רק בגלל שהם שם
הצרה עם אנשים מפורסמים היא
שתמיד צריך להחליף אותם
ולא תמיד אפשר למצוא להם מחליפים,
וזה מה שגורם לנו לעצב המיוחד הזה."

- צ'ארלס בוקובסקי, עברית: יהונתן גפן
שואל השאלה:
הוא באמת נראה בן אדם מדהים! כואב הלב שאין דרך לדעת מה עובר עליהם וגם אין דרך לעזור באמת. הלוואי שהתעשייה תשתנה ולא יהיו עוד מקרים כאלה. עצוב ברמות אבל אני לא יכולה אפילו לתאר לעצמי מה המשפחה עוברת
אנונימית