4 תשובות
כשעבדתי במקום עם תלוש (תחת חברה), אז כבר הייתי בת 16 עם חשבון בנק שפתחתי לעצמי.
אני יודעת שיש היום הרבה שמעסיקים מתחת לגיל הזה בחנויות וכו', בעיקר בחופשים, ולידיעתי- זה משתנה ממקום למקום.
מאמינה שאם זה לא עסק מסודר/ זה עסק קטן אז יתנו לך במזומן פשוט. ללא תלוש.
או שמזומן ויוציאו על זה חשבונית.

אופציה אחרת שאני חושבת עליה זה שדרך חשבון של ההורים או משהו בסגנון.

בדרך כלל מקום מסודר פחות יתעסק עם ילדים מתחת ל16.
רגע, עכשיו בדקתי את זה ובאמת בתנאים מסוימים ניתן כיום לפתוח חשבון מגיל 14^

אז בהתאם העסק נותן לך שכר עם תלוש, וזה עובר בהעברה בנקאית.
ושוב, מקום מסודר וגדול בדרך כלל לא יסכן את עצמו חוקית
וכן מעסיק בהתאם לגילאים בחופשים מסוימים וכו'
פותחים חשבון בנק
או במזומן או שמעבירים להורים ואז הם נותנים לך