6 תשובות
זאת מילה שמהווה זלזול וגזענות, למה אומרים אותה בשירים מלכתחילה? שאלה טובה.
אנונימית
..למה כל כך אובססיביים למילה הזאת?
פשוט ביקשו לא להגיד מילה מסויימת כי זה פוגעני ואתם חופרים חופרים בכוח ומנסים לנרמל לומר את המילה הזאת. פשוט לא לומר את זה וזהו. מה קשה?
אנונימית
וואלה יש משהו במה שאת אומרת ואני נאלצת להסכים איתך
שואל השאלה:
^^אבל זה הקטע. אם בן אדם שחור אומר את המילה זה לא עושה אותה פחות פוגענית
מבינה את הקטע שזה כמו שלמישהו מותר לצחוק על עצמו וזה בסדר אבל שאנשים צוחקים עליו זה לא.
אבל באמת שאנשים מגזימים באמת שאני לא רואה בעיה נגיד שיש שיר עם המילה וגם מישהו שחןר שר את המילה וגם מישהו לבן
אנונימית
טוענים שאם נגיד אנחנו נצחק על השואה אז זה סבבה אבל אם מישהו אחר יצחק אז זו אנטישמיות, אני לא מאמינה בזה וחושבת שזו מילה שאף אחד לא צריך להגיד.
אנונימית
טימטום של אנשים תפסו על זה טרנד כי לפני כמה מאות שנים לבנים באמריקה העבידו שחורים. תאמינו לי שכבר לא אכפת להם, הם פשוט אוהבים להתמסכן כמו כל קבוצה אחרת של אנשים