10 תשובות
שואל השאלה:
למה פחות? בגלל זה לא?
אנונימית
רבע מהלהקה נרצח
אבל בעיקר מה שאמרת
כן
וגם בגלל שהשירים נעשו מורכבים מדי בשביל הופעות
שואל השאלה:
לא קשור לזה שרצחו מה
אנונימית
גם בגלל שרצחו אחד מהם
שואל השאלה:
וואי
אנונימית
ובעקבות האירועים בפיליפינים גם
שואל השאלה:
מה קרה בפיליפינים?
אנונימית
הייתה תקלה בהעברה של המידע והתקשורת בין הביטלס לבריאן אפשטיין האמרגן ולשלטון שם ועוד כמה אנשים, ככה שיצא שהביטלס היו אמורים להגיע לאיזו ארוחה מלכותית מאוד נחשבת ומתוקשרת אבל הם לא הגיעו כי הם אפילו לא ידעו שהיא הייתה אמורה לקרות. זה לא היה בכוונה, זה היה לגמרי בטעות, אבל כולם האשימו אותם והתנהגו אליהם כמו זבל וזה היה מפחיד נורא בשביל כולם (גם הלהקה וגם האנשים הנוספים שטסו איתם).
זה ממש בקיצור, אם תרצי קראתי כתבה נורא מעניינת על מה שהיה שם

זה כביכול היה אחד מהקשים ששברו את גב הגמל (אין לי מושג אם זה תקין להגיד קשים ששברו את גב הגמל אבל בסדר), כי זה באמת היה גיהנום וסכנה על החיים של כל אחד מהם