6 תשובות
לא נראלי אבל שזה לא ילחיץ אותך
לא
לא, כי את אמורה לעשות החייאה לא על החזה אלא טיפה מתחת
וגם אם כן זה לא אמור להדאיג כי את מצילה חיים ותמיד אפשר לטפל בזה...
אני חושבת שכל הבזזים שלה יתפוצצו לחתיכות והכל ישפריץ ויצטרכו לתקן לה אותם, אהובה שלי ממני א\ל
שואל השאלה:
א\ל❤❤❤
אנונימית
האישה האהובה עליי באתר