4 תשובות
כן אפשר באיזו צורה שעובדת לך, כל אדם עושה את זה שונה
שואל השאלה:
העדשה לפעמים מתקפלת לי בתוך העין כשאני עושה את זה זה בסדר ?
העדשה לפעמים מתקפלת לי בתוך העין כשאני עושה את זה זה בסדר ?
אנונימית
כן, כל עוד זה נכנס כמו שצריך ויוצא כמו שצריך ולא מציק לך בתוך העין זה בסדר
תנסי לראות סרטונים ביוטיוב שמסבירים איך לעשות את זה. אני משתמשת בשיטה של לגעת עם אצבע אחת בעדשה ואז להסתכל הצדה. זה העדשה נשארת מתחת לאצבע שלי אבל מתנתקת מהאייריס (החלק עם הצבע) והוואקום נפסק, ואז היא יוצאת הרבה יותר בקלות. עם הזמן תתרגלי. כמובן שחשוב לשמור על הגיינה כדי שלא יזדהם
באותו הנושא: