7 תשובות
בשביל ראייה אתה מתכוון? או צבע?
שואל השאלה:
ראייה
אנונימי
אתה יכול אם אתה רוצה,זה משחרר
כן! אני משתמשת בעדשות כבר 5 שנים ומאוד מרוצה, כמובן שמעדיפה לעשות לייזר אבל אין כרגע כסף, זה נוח בטירוף לעומת משקפיים, עולה לי במצטבר איזה 150 בחודש, אתה לא מרגיש כלום, לעומת זאת משקפיים מרגישים, גם עכשיו עם המסכות המשקפיים מתמלאות עדים ובחורף גם, כשהיו לי משקפיים כל פעם כשהסתכלתי למטה הן עמדו ליפול והיה פשוט
מציק, לא נהיה לי זיהום, אני משתמשת בעדשות החודשיות של הלפרין שהן ל8 שעות ועולות איזה 90 שקל ומאוד מרוצה מהן.
אם אתה רוצה, לדעתי משקפיים יותר נוח כי אתה יכול להוריד ולשים מתי שבא לך, ואם אתה לא תטפל בעדשות כמו שצריך אז יכול להיות לך דלקת בעיניים או משהו
אם מציק לך המשקפיים אז כן
לי זה עשה קצת דלקות ואדמומיות בעין