10 תשובות
כן, אבל צריך להימשך גם לאופי.
את נמשכת אליו? בכלליות
זה ממש בסדר
שואל השאלה:
באופי כן אבל במראה הוא בכלל לא הטעם שלי
אנונימית
למי את נמשכת למראה החיצוני
וא תגידי לא את זה
כן, אני גם ככה.
הכל טוב
אנונימי
גם אם הוא לא הטעם שלך בכל זאת כנראה משהו בו מושך אותך
וזה בסדר