10 תשובות
לא
כן, אבל צריך להימשך גם לאופי.
את נמשכת אליו? בכלליות
זה ממש בסדר
שואל השאלה:
באופי כן אבל במראה הוא בכלל לא הטעם שלי
באופי כן אבל במראה הוא בכלל לא הטעם שלי
אנונימית
הגיוני
למי את נמשכת למראה החיצוני
וא תגידי לא את זה
כן, אני גם ככה.
הכל טוב
הכל טוב
אנונימי
גם אם הוא לא הטעם שלך בכל זאת כנראה משהו בו מושך אותך
וזה בסדר
וזה בסדר
באותו הנושא: