התחברות הרשמה

אם כתוב לי בהיתר נהיגה שמשתחרר לי ב27 לחודש

אז אני יכולה להתחיל לנהוג ב27 או ב28?
23 ביוני 2022, 12:09
רשיון נהיגה    
2 תשובות
ב28 רק
L
Look at the Sky
28
(
(.ROY)
באותו הנושא:
חייבים ללכת לדואר כדי לבצע תשלום אגרת היתר נהיגה אחרי שעברתי טסט?
אני חייב את המורה נהיגה כדי לקבל את ההיתר נהיגה?
מי שעבר לו ה6 חודשים של המלווה עם ההיתר נהיגה שייכנס
זה נכון שמורי הנהיגה הפסיקו להביא את היתר הנהיגה הזמני וצריכים לקחת לבד?
חיילת שהתגייסה לפני חצי שנה וחייל קרבי שמשתחרר עוד 11 10 חודשים יכול לעבוד?
אם עברתי טסט ושילמתי על ההיתר נהיגה, זה מספיק שההיתר נהיגה נמצא אצלי בטלפון? או שחייב להדפיס אותו?
מה קונים לחבר שלי חודש ביחד שמשתחרר מהצבא?
איפה כתוב מספר היתר הנהיגה שלי?
אם שילמתי היתר נהיגה המלווה נכנס?
תגידו ברגע שאני משלם על ההיתר/נהיגה נהג חדש אני ישר מקבל את ההיתר למייל?
איזה ברכה אני יכול לכתוב לחייל שמשתחרר???