22 תשובות
אחלה קריה
בחיים לא הייתי שם
חשבתי שזו אגדה
נ ת נ י ה
אנונימית
שואל השאלה:
מה נסגר עם נתניה הזאת
אנונימית
חיקוי של הקריות
הקריות האחרות יותר טובות
no cap
אי אפשר להתווכח
שואל השאלה:
העיר הזאת מגעילה אןתי
אנונימית
לא משהו
כמו כל עיר בישראל
שואל השאלה:
יש שם טו מאצ' ערסים ו צ'אחלות כאילו מה נסגר כולם התקבצו לשם
אנונימית
יש שם כנראה משהו שמושך ערסים כדי לשאול בעירייה
הייתי שם אתמול מלא ערסים וצאחלות
שואל השאלה:
למה כל מי שגר שם עף על זה כאילו מה אחי
אנונימית
סבבה לגור פה
ציבור עני מסורתי פרימיטיבי
אנונימי
שואל השאלה:
אתה גר שם שאתה יודע?^^
אנונימית
אני גר בחיפה וככה זה מרגיש כל פעם שאני נמצא שם
אנונימי
לא אשקר פעם ראשונה שנכנסתי לשם הרגשתי ווייב מאוד מוזר, ואני בעצמי מהקריות ובחיים לא הרגשתי ככה חוץ מבקרית אתא
אנונימית
אחלה קריה