8 תשובות
מקום נחמד.
אוי מקום דיי מפחיד הייתי אומרת
0FF
אני מקרית אתא , קריה של ערסים ופרחות ועכשיו התחילו לבוא לכאן אתיופים בהמוניהם שהורסים ומחרבים פה רכוש מההפגנית. בחיים לא הייתה כמות כזו. הם באו מקרית חיים הסמוכה
אנונימית
הייתי מלא בצומת קריית אתא - ערסים, פרחות, זיהום רציני ומגעיל, חולדות וציפורים מתות ברחוב. מקום נחמד סך הכל.
אנונימי
שם זה משפחות שלמות של ערסים ופרחות משהו פחד.^^
אנונימי
שואל השאלה:
לא כל קריית אתא ככה
אנונימית
שואל השאלה:
לכי למקומות הפנימיים יותר של הקרייה
אנונימית
חח דיברתי על הצומת (: בשאר לא הייתי.
אנונימי