5 תשובות
כן, תודה ששאלת שאלה כי אני מרעננת 192929 פעם את זה
יש לי את הבסטי אבל יש דברים קיצוניים שאני ממש מפחדת להגיד מילה
לא אני פתוח עם הרבה אנשים וחברים שלי
יש מי לשתף
מעדיפה להשאיר לעצמי
כי לא סומכת על אף אחד חוץ מעצמי
מעדיפה להשאיר לעצמי
כי לא סומכת על אף אחד חוץ מעצמי
מוחקיםם ליי שאלות ויורדות לי נקודות אמינותת
באותו הנושא: