5 תשובות
יא איזה אחות גם אני חיובית
אין דרך
טרופות
^^ אין תרופה שמזרזת את ההחלמה
אין דרך קסם
זה כרגע מלחמה של המערכת החיסונית שלך עם הוירוס
(אף תרופה לא תעזור לך זה לא חיידק זה וירוס)
פשוט תנוחי כמה שיותר
ותנסי לאכול בשביל לתת לגוף שלך אנרגיה להילחם בוירוס וזהו
אין לך מה לעשות
אם התחסנת אז כנראה שתבריאי מהר יותר
וזהו
פשוט תנוחי ואם תיהיי חיובית ב26 אז יש לך מזל ואם לא אז לא
אין לך מה לעשות עם זה