11 תשובות
לתת לזמן לעשות את שלו
אי אפשר זה עובר לבד
הזמן יעשה את שלו
הגוף מחלים מעצמו
עובר לבד
תחכי ותשתדלי להנות
קח אותו לאט את הזמן
הקורונה תעבור לבד
הקורונה תעבור לבד
אנונימית
אין לך כל כך ברירה חוץ מלחכות עד שתצא לך תוצאה שלילית
כשהיה חי קורונה זה היה ככה
4 ימים ראשונים מוות
יומיים אחרי יותר טוב
יום שביעי עד עשירי פוסט קורונה מזעזע
כל איג לוקח אחרת והרוב שאני מכירה החלימו לגמרי אחרי שלושה ימים
4 ימים ראשונים מוות
יומיים אחרי יותר טוב
יום שביעי עד עשירי פוסט קורונה מזעזע
כל איג לוקח אחרת והרוב שאני מכירה החלימו לגמרי אחרי שלושה ימים
אנונימית
לחכות או למות
דקסמול
באותו הנושא: