2 תשובות
לדעתי עדיף לחסוך חלק
עדיף לחסוך.
אולם אם את רוצה לבזבז - תבזבזי 200-300במקסימום , לדעתי[לדעתי זה הכי כדאי].
אולם אם את רוצה לבזבז - תבזבזי 200-300במקסימום , לדעתי[לדעתי זה הכי כדאי].
באותו הנושא: