11 תשובות
אם קנית כל מה שאת צריכה לשנה או משהו אז לא
שמעי אם יש לך תכסף וזה לא כל שבוע אז נשמע לי סבבה פעם ב
בכמה זמן זה השאלה? זה לא קצת כסף..
אין יותר מידי בלבזבז על בגדים
כן אבל חד פעמי אחרי שלא קנית מלא זמן זה בסדר.
הוצאתי פעם 2500 כי לא קניתי בגדים איזה 3 שנים
תלוי בכמות
זה דיי הרבה לדעתי, כן.
כן
אבל אם זה מלתחה לשנה שלמה וזרקת את כל הבגדים שהיו לך זה סבבה
שואל השאלה:
חסכתי ליום הולדת, פעם ראשונה שאני רוצה להוציא סכום כזה ואני לא בטוחה אם כדאי
אנונימית