7 תשובות
תזכיר לי כמה בנות פגשת במדינה? כנראה שלא את הרוב.
אתה מתכוון רוב הצאחלות, לא רוב הבנות
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת לא יודעת למה זה עשה אנונימי
לא מכירה את רוב הבנות אבל ככה הרוב נראות היום, די ביצ'יות, אותו מראה, ממש כמו צבא עם אותם המדים
אני מודעת שיש בנות עם הגיון, שלא מתנהגות כמוה אבל תסתכלי מסביב
עברתי איזה 8 בתי ספר, בכולם לא הסתדרתי ובתור ילדה כאילו תמיד אמרתי אם אני עוברת עוד אחד ועוד אחד ולא מסתדרת אז אולי אני הבעיה ואני הלא בסדר? ואז הגעתי למקום אחד, בית ספר שהתאים לי והבנתי שוואלה הרוב הם לא בסדר וממש לא אני.
זה שאני לא מדברת ככה בשפה הזאת ולא שמה מותגים ולא עושה שפתיים אז תמיד נחשבתי שונה, מי ישמע כאילו זה אסון לא להגיד חיימשלי
תמיד הייתי המוזרה בגלל זה
תמיד עברתי בנות בבית ספר כמוה, ביצ'יות. אין לי מילה טובה יותר.
ושוב, תסתכלי מסביב, הרוב הן כאלה לצערי
לא כולן, הרוב.
אני בת לא יודעת למה זה עשה אנונימי
לא מכירה את רוב הבנות אבל ככה הרוב נראות היום, די ביצ'יות, אותו מראה, ממש כמו צבא עם אותם המדים
אני מודעת שיש בנות עם הגיון, שלא מתנהגות כמוה אבל תסתכלי מסביב
עברתי איזה 8 בתי ספר, בכולם לא הסתדרתי ובתור ילדה כאילו תמיד אמרתי אם אני עוברת עוד אחד ועוד אחד ולא מסתדרת אז אולי אני הבעיה ואני הלא בסדר? ואז הגעתי למקום אחד, בית ספר שהתאים לי והבנתי שוואלה הרוב הם לא בסדר וממש לא אני.
זה שאני לא מדברת ככה בשפה הזאת ולא שמה מותגים ולא עושה שפתיים אז תמיד נחשבתי שונה, מי ישמע כאילו זה אסון לא להגיד חיימשלי
תמיד הייתי המוזרה בגלל זה
תמיד עברתי בנות בבית ספר כמוה, ביצ'יות. אין לי מילה טובה יותר.
ושוב, תסתכלי מסביב, הרוב הן כאלה לצערי
לא כולן, הרוב.
אנונימית
תגיד צאחלות למה כל הבנות יש בנות שהן פשוט נחמדות ומדהימות וזו הסיבה שכמעט כל פעם יש לי קראש
כי את ההתנהגות שלה רואים בלייב ובפריים טיים, את ההתנהגות של בנות ישראל לא רואים בפריים טיים ולא שמים לב לכל פרט ופרט שלהן. מסכים איתך אבל, הבנות בישראל יותר נוראיות ממנה אפילו. סתם צבועות.
אנונימי
פגשת את רוב הבנות במדינה? לא, נכון? אלא אפ כן אתה סטוציונר שמנצל בנות, אז אתה לא פחות גרוע ממנה
לא ממש לא
באותו הנושא: