49 תשובות
אוהב את הנופים ואת הטבע שונא את השימוש בדת בתור תירוץ לשנאה שהרבה אזרחים מפגינים פה.
אני אוהב את ארץ ישראל, ארץ ישראל מדהימה,
יש בה כל כך הרבה נופים ויופי, כל כך רבה היסטוריה התרחשה על האדמה הזאת..

לא יודע אם שונא, אבל קשה לי מאוד עם זה שיש שנאה וה
פילוג בארץ, שיש הרבה חוסר קבלה והבנה של האחר..
כל כך הרבה שנאה. האמת שזה כואב.
בתכלס רוב האנשים במדינה הם אנשים שמתסדרים אחד עם השני, אבל הקומץ הזה שכל כך שונא..
הורס את כל האווירה.
אני אוהבת את הנוף
אני שונאת את האנשים
אוהב את המשפחה שלי ושונא/לא אוהב את כל השאר
איזו חשיבה של אדם מדהים ^
אנונימי
אוהבת פשוט את האווירה, נעים כאן ויש משהו מיוחד שמושך לפה.

שונאת- מצטערת אבל את האנשים (לא כולם אבל הרוב)
אוהבת את החתולים.
שונאת את האנשים,שכמעט כולם מושפעים,שיש כל כך הרבה פרחות,שונאת את האנשים שזורקים אבנים על חתולים,שונאת את איפה שאני גרה,תכלס אני שונאת פה את הכל כמעט בכללי אני שונאת כמעט כל דבר...
אוהבת את ארץ ישראל היא מהממת הנופים פה מדהימים ועוצרי נשימה!
ההיסטוריה,כל הדברים שקרו פה .
באמת אין לי דרך לתאר איך שאני אוהבת את הארץ הזו.
ומה שאני פחות אוהבת זה את שיש את הפילוג הזה בין המגזרים ,אין בעיה עם מחלוקות זה טבעי אבל פילוג זה נורא.
את האווירה את הנופים ..שונאת שרוב האנשים פה שונאים דתות אחרות ומוציאים שם רע למדינה היפה שלנו . ❤
אוהב באמת הרבה
הנופים
האנשים (רובם) יש כמה בהמות אבל בכל מדינה שתהיו בה יהיו הבהמות האלה.
ובאופן כללי יש לי תחושה כזאת שזאת המדינה שלי, שנולדתי בה וגדלתי בה ואין לי לאן ללכת למרות שיש לי דרכון אירופאי

לא אוהב את השחיתות והמצב הביטחוני
אני אוהבת במדינה שלנו את האנשים הנחמדים שאוהבים לעזור
אני אוהבת את האנשים האמיתיים
אני אוהבת את העיר שלי
מאוד מאוד אוהב את הטבע (ספציפית הצמחייה), ושכל הגיוון האקוליגי נמצא במרחק סביר, ואני הייתי מקבל הרבה מאוד מינוסים אם הייתי מדבר על כל הדברים שאני לא אוהב אז חח
אוהבת את תל אביב , זהו :)
שונאת:את כל הבחירות החוזרות
אוהבת:את הנופים את הרחובות והאנשים(חלק מהאנשים...)
אוהבת את הכל ש מבחינת אנשים אחלה שונאת ש יש בלגן
אוהב: (שאפשר לצעוק סתם ככה ואנשים יזרמו איתך ודברים כאלה )
שונא: ערסים, לכלוך שזורקים,ואת הפיגועים שיש כל שני וחמישי
האהבה הגדולה שאנו אוהבים את אומתנו, לא תסמא את עיננו מלראות את כל מומיה, אך גם אחרי הביקורת היותר חופשית נקייה היא מכל מום. "כולך יפה רעייתי ומום אין בך"
- הרב קוק

הדבר שמפריע לי, זה שנאת החינם בפוליטיקה והשיח הציבורי
(:
אני שונאת את האנשים בישראל, מתנהגים כמו חיות
שונאת שעושים 3791928 בחירות
שונאת את השחיתות
וכמובן- שונאת את המצב שלנו (שכרגע אנחנו נמצאים בו)

שמחתי לעזור || סּתםּ עוֹדּ מּיִשהּי
שונאת את הנהגים על הכבישים ואוהבת את האווירה הישראלית הזאת שאין בכל מקום
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על כל התשובות שלכם :)
אם היו לי עוד פרחים הייתי מחלק,
הגענו לחמות :)
אשמח לעוד תשובות!
לא אוהב כלום חוץ מהמזג אוויר.
אני שונא את האנשים בישראל ולא מדבר פה עם אף אחד. רק מחכה לדרכון ולעוף מפה
ערסים ואנשים זה לא הולך ביחד^
זוהי סתירה
חייל
בתור אדם שלומד עם ערסים (אני נחשב חנון סאחי גמור), רוב ערסים הם בני אדם עם לב ענק. יש בכל מקום אנשים רעים, אבל די לעשות סטיגמות
אני לא מכליל, יש ביניהם אנשים זהב ואני מכיר אישית. זה לא עניין של שמאל או ימין, או אשכנזים או מזרחים, אני פשוט שונא ומתעב לפחות 90% מהאנשים במדינה הזו ולא מסוגל לראות אותם או לשמוע אותם. אני מבין שזה הולך לגרור עכשיו כל מיני קללות וגידופים, אבל אני לא אוהב את המנטליות הישראלית ולא אכפת לי אם האדם אשכנזי שמצביע לביבי או מזרחי מצביע ליכוד
אני אוהבת הכל
אוהבת את האנשים שגרים פה (בעיקר הדתיים והחרדים) ולא אוהבת את המלחמות והשנאת חינם שמופצת פה, את הפילוג בין העם בעקבות דמוקרטיה ודעות שונות
אוהב בה הכל. אין דבר שאנו שונא. כיף לי שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית ובכללי זו מדינה מדהימה. בלי קשר למנהיגים.
אוהבת את האוכל והנופים ואת ביבי
ושונאת את החוק גיוס חובה שמכריחים אנשים לעשות צבא גם כאלה שלא מתאימים,זה נוראי לדעתי להכריח בכוח
אני שונא מלחמות אני מפחד על החיילים אבל מה שאני אוהב זה האיחוד שלנו.
איך שאם איזה ערבי מתחיל מכות עם ישראלי כולם באים לעזור ואני אוהב את זה שאנחנו מתנהגים כמו ישראלים בבתי מלון אני אוהב את זה שכולם פה דואגים אחד לשני ותמיד ביחד ואני אוהב את זה שכל שישי אומרים תודה שבת שלום
לגנוב מגבות בבתי מלון זה סטייל:)^
ככ
שואל השאלה:
חחח לגנוב מגבות ושמפו,
תודה על כל התגובות :)
אוהב את זה שאנחנו מאוחדים שצריך, שונא את זה שאנחנו לא מאוחדים תמיד):
שונאת את המחירים
אוהבת את המדינה :)
שונא: את הדת, את תרבות הדיבור, את החינוך, את העובדה שבין 500 ל600 איש ימותו השנה בכביש, את הגזענות הגלויה,
את החוסר השקאה בהתפתחות של המדינה מלא פה מעשנים בכל מקום בכל חור, את השנאת חינם, ואני הכי שונא את זה שאנחנו מכחישים כל הקשר לאמת ומתנעגים כאילו אנחנו תמיד צודקים ושיש לנו את הדת הכי טוב.

מה אני אוהב: את החגים, את האוכל.
מזרח תיכון וולקאם^
שונאת את השנאה,מלחמות,הפגנות,גזענות,הפליות

אוהבת את האנשים, האוכל, החופשיות, ובכללי המדינה עצמה מהממת!
אני אוהבת את ישראל
אוהבת- כלום
שונאת- הכל
אוהבת: נופים, איך שכולנו מלוכדים בשעת צרה, התרבות הפתוחה והמחבקת ולא קרה ורעה, את הדברים המדהימים שעשו פה, ובעיקרון את הארץ עצמה. הקרקע והאווירה.
פחות אוהבת: התפתחה פה מן התנהגות חצופה, מצפצפת, דורסנית. וההתנהגות הזו לצערי עושה לנו שם בכל רחבי העולם. אנשים טובים בסה"כ, כולם, אבל חלקם מרשים לעצמם לדרוך על אחרים או לירוק להם על הפרצוף (בלי מסיכה כמובן, כי הם מצפצפים על כל הנחיה שיקבלו.) שנאת חינם שיש פה בכמויות... יש הרבה דברים לשיפור.
אבל בסופו של יום אני שמחה שאני נמצאת פה. אני גאה בהיותי יהודיה וישראלית מאוד.
שונאת...את הפלסטינים (אלו התומכים בארגוני הטרור),לפעמים יוקר המחייה יכול להיות ללא ספק קוץ רציני אבל באותם רגעים נזכרים שבתכלס כשצריך המדינה יודעת לתת לאזרחים(קופות חולים, ביטוח לאומי לנכים).בהמון מדינות אחרות אין דבר כזה ואם מישהו נכה/זקוק לטיפול רפואי ואין לו מספיק כסף הוא יכול פשוט להירקב עד המוות
שונא את החום הנוראי בקיץ ואת המלחמות, אבל אוהב את איך שכולנו מסתדרים כאן
את החום פהשל האנשים
שונאת שהכל יקר שכל הזמן יש בחירות וכל זה
שונאת- כל כפייה מכל סוג, סתימת פיות, וסתם את כל השנאת חינם
אוהבת- את האווירה, האנשים, האהבה..
אוהבת את הארץ מאודד:)
אנונימית
התגובות פה נראות כמו שיר של אביב גפן חיחי
אנונימית
שונא מלחמות אוהב את האנשים!
אוהב את הנופים שונא תשמאל במדינה
שואל השאלה:
חחח, למה?^
לא יודעת כל תגובה כאן מכילה 'אני שונא...' וזה מזכיר לי את השיר של אביב גפן
אנונימית
שואל השאלה:
אה, תודה^