14 תשובות
שואל השאלה:
רק אני התאכזבתי מהציון?
רק אני התאכזבתי מהציון?
אנונימית
קיבלתי 97
עצובה קצת שלא קיבלתי 100 כי רק שלוש נקודות אבל אני שמחה עם הציון
שואל השאלה:
טיפים לאיך ללמוד למועד ב?
טיפים לאיך ללמוד למועד ב?
אנונימית
אני חרשתי את חיי פשוט מלא!
מצטרפת לשאלה
98
אנונימית
עשית מואץ?
אנונימית
אני? כן
דרך בית הספר או דרך תכנית נפרדת?
אנונימית
עשיתי דרך בית הספר.
ניגשתי שנה שעברה לשני השאלונים של 5 וקיבלתי 100 בשניהם.
כיף לך. אצלי אין אפשרות כזו בבית הספר
אנונימית
באותו הנושא: