7 תשובות
אני נשארתי ער כל הלילה
שואל השאלה:
סעמק אני קמה בשביל עבודהה
אנונימית
בהצלחה בעבודה שיהיה לך יום טוב 3>
שואל השאלה:
תודה רבה גם לךך3>
אנונימית
עשיתי לילה לבן
הלוואי, גם אני קמה לעבודה והייתי בכיף מתחלפת עם כולכם וחוזרת לישון חח