5 תשובות
הוא מנסה הרבה בחורות שונות עד שמוצא
שואל השאלה:
ואם לפעמים כבר מההתחלה הוא שם לב שזה רק בגלל החיצוני?
אנונימי
אז מוותר
שואל השאלה:
אז גבר כזה יישאר לבד אה
אנונימי
אני חושבת שצורת האבחנה לא נכונה. כי רושם ראשוני הרבה פעמים נעשה ממראה חיצוני. גם המראה שלך זה משהו שמשוייך אליך ומייחד אותך. יש הבדל בין לאהוב את המראה שלך, לבין שזה מה שהיא מוצאת בך.
ואיך אתה עושה את זה? זה פשוט תלוי באופי של הבחורה. אפשר לראות לפי צורת ההתנהלות שלה מה מעניין אותה באמת. זה תלוי גם במה שאתה מראש רואה כאופציה. אם תמצא משהי שפחות מתעסקת בדברים רדודים, שיש לך איתה שיחות עומק, זה כבר כיוון להבנה שאפשר לבנות איתה משהו מעבר...