29 תשובות
איפה זה כתוב?
מאיזה אפליקציה קיבלת את ההתרעה?
שואל השאלה:
פשוט משום מקום כמו בועה כזאת
זה לא היה מאפליקציה או משהו
אנונימית
מה זאת אומרת על המסך?
זה היה כשהיית באינטרנט נכון? זה לא אמיתי
זה סקאם, אל תלחצי על זה פשוט תצאי מזה ולא קרה כלום
אם זה דרך גוגל אז לא זה לא אמיתי פשוט תצאי מהכרטיסיה הזאת
שואל השאלה:
כןכן הייתי באינטרהט
אנונימית
יכל להיות היית מחוברת לאתר כלשהו
שלפעמים קופצים שם הודעות ספאם
שואל השאלה:
תודה לכולםם
אנונימית
אי אפשר להעביר וירוסים דרך דפדפן באייפון אלא אם כן הוא פרוץ. הם לא מאשרים צד שלישי סתם ככה. זה פישינג, לא וירוס, אם לא הכנסת פרטים אישיים, הכל טוב.
^ אהה אז זה זיוף בטח זה גם אמר לך להוריד איזו אפליקציה נכון?
שואל השאלה:
לא אמרו לי
אנונימית
זה סתם חרטא זה לא אמיתי
^ עדיין זה בטח זיוף לרוב אנשים מקבלים התראות כאלה ואומרים להם להוריד אפליקציות ושטויות
יא גם לי היה כזה כמה פעמים שניסיתי לראות סרט מהטלפון מאיזה אתר זר
קוראים לי זה וירוס p אם אני לא טועה
אנונימי
לאלא זה אתרים מנסים להכניס לך וירוס למכשיר לא לפתוח את ההודעה בשום אופן.
תלוי מי כתב לך, אם זה מייל רשמי מאפל אז כן, אם זה בהגדרות סביר להניח, את יכולה להתקשר לאפל אפילו עכשיו ולשאול, או לחכות ליום ראשון ולדבר בעברית (אולי המוקד עברית פתוח גם עכשיו כי הוא ביוון, אבל בלי קשר תמיד תבקשי אפילו במוקד של ארצות הברית או נגיד אוסטרליה לדבר עם דובר עברית תמיד יש ויביאו לך).
אנונימי
לא לא נפרץ לך הטלפון זה קרה לי מלא פעמים זה סתם שטויות פשוט תתעלמי (את יכולה גם לבדוק בגוגל)
אם זה היה שהיית באינטרנט זה לא אמיתי!
קרה לי בול אותו דבר וממש ממש נלחצתי, בסוף זה היה לאיזה פרסום של אפליקציה נגד פריצות ימח שמם סתם חטפתי התקף לב
זה קורה לי מלא וזה אומר שאם אני לא אעשה איזה משהו שהם מבקשים הם ישלחו לכל באנשי קשר את מה שהמצלמה הקידמית שלי צילמה אבל זה סתם חרטא קשה רצח לפרוץ לאייפון
אם היה נפרץ נראלי היית יודעת ישר
אם היית באינטרנט זה סקאם, לא להאמין בחיים
פשוט לעשות חץ אחורה להתעלם
זה וירוס וחרטא תצאי מזה אל תיכנסי לזה בכלל
זה סקאם אין דבר כזה וירוסים באיפון
עם את רואה הודע כמו (יש לך בטלפון וירוס שהולך לאכול את כל הסים)
זה סקאם אסור להוריד את האפליקציה שלהם
תשלחי תמונות של איך שזה מראה לך, שנדע אם וירוס, אם את מעדיםה להיות בטוחה אפשר לשלם לטכנאי או משהו שיבדוק
שואל השאלה:
כאילו זה לא היהי בהודעה פשוט היה כתוב לי על המסך
אנונימית
יכול להיות שזה וירוס
יש מצב