5 תשובות
מה השאלה? מה יותר יפה כאילו?
אני רוקדת בלט, הבנתי את הביטויים רק מה השאלה?
גראנד זטה . פדשה זה קטן ולא מתאים לסוף אלא לאמצע הריקוד לדעתי
חח שניהם יפים לרוב אני עושה בסוף גראנד ז'טה
שואל השאלה:
חח פשוט יש את התרגיל הזה שהוא ידוע אבל יש מקומות שעושים גראנד ז'טה ויש שמעדיפים פה דה שה, רציתי לראות מה ינצח :)
אנונימית