10 תשובות
אני לא שותה ולא מכירה בנות שעושוץ את זה איכסס
כן ברור
הרגע שתיתי
טעים ממש
ממליצה
הרגע שתיתי
טעים ממש
ממליצה
שואל השאלה:
^ די תהיי רצינית זה נשמע ממש לא טוב
^ די תהיי רצינית זה נשמע ממש לא טוב
את בת, אז אני אענה לך ברצינות
לא!!!!!!
אנחנו סתם עובדות על הבנים , את יכולה גם לשאול את אמא שלך ורופאה והן יגידו לך שממש לא
אני אנמית מאוד קשה ואני לא שותה מחזור
זה סתם שטויות
לא!!!!!!
אנחנו סתם עובדות על הבנים , את יכולה גם לשאול את אמא שלך ורופאה והן יגידו לך שממש לא
אני אנמית מאוד קשה ואני לא שותה מחזור
זה סתם שטויות
אסור לעשות את זה אל תעשי את בחיים זה מלא חיידקיים אסור לעשות את זה
שואל השאלה:
^ אימלה תודה שעניתת אני חשבתי שאולי זה באמת סתם להסתלבט על הבנים אבל לקחתי את זה ברצינותת
נראה לך שאני אשתה זה נראה ממש מגעיל
^ אימלה תודה שעניתת אני חשבתי שאולי זה באמת סתם להסתלבט על הבנים אבל לקחתי את זה ברצינותת
נראה לך שאני אשתה זה נראה ממש מגעיל
זה ממש טעים וזה בטעם דובדבן
ואני שותה את זה עם קוביות קרח כשאני יוצאת לים
ואני שותה את זה עם קוביות קרח כשאני יוצאת לים
אני אנמית אז אני חייבת
לא כולן, רק מי שמרגישה סחרחורות
לא כולן
באותו הנושא: