6 תשובות
אל תעני בכלל במצב כזה עדיף
הרי יש לך חבר (:
אין סיבה שתצאי כלבה, את לא מכירה את הבן אדם, פשוט תתעלמי, לא אומר שום דבר גם אם את עונה וזה לא לא בסדר, ממש לא. פשוט לא רואה למה לך להתייחס.
I:
תעלי איתו תמונה ותחסכי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני סתם לא אוהבת לסנן אנשים מרגיש לי מעליב חחח
גם רעיון^
אנונימית
זה בסדר לסנן
אני גם שונאת לסנן אבל לא חושבת שהם יותר מדי נקשרו אלייך, סך הכל ראו אותך באינסטגרם. הם יתמודדו.