התחברות
הרשמה
פאקק יש לי תיאוריה ברביעי מה לעשות אני לא יודעת כלום אמאא
21 ביוני 2022, 03:51
תיאוריה
נהיגה
תיאוריה לנהיגה
4 תשובות
ללמוד
K
King Selassie I, King of Kings
שואל השאלה:
חרא על חיי
אנונימית
להמשיך להתאמן
ת
תרגיע
לחשוב בהיגיון
א
אני רעבה תמידד
באותו הנושא:
אומרים שהתיאוריה שאמורה להיות ברביעי הולכת להיות מקוונת
לעוד מישהו יש תאוריה ברביעי?
יש לי אופציה לתיאוריה עוד שלושה שבועות או ברביעי הזה
אם עברתי תיאוריה לאופנוע (רק תיאוריה לא רישיון) אז אני לא יצטרך לעשות תיאוריה לרכב?
אני מתחילה ללמוד נהיגה ברביעי ושכחתי את כל הדברים של התיאוריה (תמרורים וזה) מה אני עושה?
אני אספיק ללמוד לתאוריה אם היא ברביעי?
אנשים שעשו היום תאוריה של משרד החינוך איך המבחן שלי ברביעי ואני בלחץ
רק לנו יש תיאוריה ברביעי הבא?
אני מתחילה ברביעי יום ראשון לבית ספר ואני מתלבטת אם לעשות מחליק..לעשות או לא?
מישהו יודע איזה דברים יש לעשות ברביעי בערב?(ערב פורים)
ממש דחוף המסיבת סיום שלי ברביעי ואני באמת לא יודעת מה לעשות באלי לבכות!!