התחברות
הרשמה
רק לנו יש תיאוריה ברביעי הבא?
אמור להיות ארצי אבל שמעתי שלמלא אין את זה אני קצת מבולבלת
12 ביוני 2022, 00:51
תיאוריה
נהיגה
לימוד נהיגה
רשיון נהיגה
לימוד תיאוריה
2 תשובות
לא.
י
יֶלֶד פֶּלֶא
לחלק היה ברביעי שעבר, לחלק ברביעי הזה
x
xKatsu
באותו הנושא:
יש לי תאוריה ברביעי
אומרים שהתיאוריה שאמורה להיות ברביעי הולכת להיות מקוונת
יש לי אופציה לתיאוריה עוד שלושה שבועות או ברביעי הזה
6 מבחני תאוריה ברצף עם 1-3 טעויות, אני מוכנה יחסית?(מחר גם אחרוש התאוריה שלי ברביעי,6 טעויות אפשר)
אם אני עומדת כרגע על 6/5 טעויות באפליקציה של התיאוריה אתם חושבים שאני אני אנשיך ממש להתאמן אני אוכל כבר לגשת ברביעי?
אני מתחילה ללמוד נהיגה ברביעי ושכחתי את כל הדברים של התיאוריה (תמרורים וזה) מה אני עושה?
אני אספיק ללמוד לתאוריה אם היא ברביעי?
אנשים שעשו היום תאוריה של משרד החינוך איך המבחן שלי ברביעי ואני בלחץ
באיזה שעה יש בשבת המירוץ למיליון, ואיזה ברביעי?
אני ברביעי ה 8/3 ניגש לתיאוריה לא התכוננתי בכלל ואין לי אפשרות לשנות תאריך, איך ללמוד הכי מהר?
פליז תכנסו שנייה יש לי יום הולדת ברביעי ויש לי שאלה