7 תשובות
אני אשמח שעלה לו הביטחון
אהיה מופתעת ואמשיך בחיים שלי
לא כזה מעניין אותי בתכלס שיעשה מה שבאלו
לא כזה מעניין אותי בתכלס שיעשה מה שבאלו
שמח בשבילו כמובן.
כל הכבוד שהוא סוףסוף התגבר על עצמו והוריד
בכנות, רוב הסיכויים שאפילו לא אשים לב.
אם אני שמה לב במקרה אז כנראה שמחה בשבילו, למה לא.
אם אני שמה לב במקרה אז כנראה שמחה בשבילו, למה לא.
החבר הכי טוב שלי היה ביישן הוא תמיד היה הולך עם מסכה והיה מפחד שיחשבו עליו דברים פעם אחת אני והוא דיברנו והתחברנו ומאז הוא החבר הכי טוב שלי וגם אני עזרתי לו לעלות את הביטחון
אנונימית
הייתה לי ילדה כזאת בכיתה, היה מוזר פתאום לראות פנים שונות ממה שדמיינתי אבל שמחתי שהיא מרגישה בטוחה יותר
באותו הנושא: