3 תשובות
גם אם באלך לספר משהו אבל את לא רוצה או מפחדת או קשה לך, ספרי אותו, כמו שאמרו מעליי, תשתפי בכוח.
שואל השאלה:
אני מנסה... זה אף פעם לא עובד לי! כבר ממש נמאס לי מזה אני מתחילה להתייאש אין לי מושג מה לעשות
אני מנסה... זה אף פעם לא עובד לי! כבר ממש נמאס לי מזה אני מתחילה להתייאש אין לי מושג מה לעשות
אל תעשי את זה בפגישה הראשונה או השניה ואם את מרגישה שאת לא יכולה לדבר איתה על זה תעברי פשוט אם תישארי אצלה ולא תפתחי אליה זה בזבוז כסף ואם תרגישי שאת יכולה להיפתח אליה אז פשוט תספרי אל תחשבי
באותו הנושא: