3 תשובות
שום דבר קחי את הזמן
שום דבר שטון של שוקולד, פוך ובינג' לא יפתרו:)
ליבי איתך❤
היי תקשיבי, הייתי בדיוק במצב שלך.
הייתי שנתיים ברצף מאוהבת בחבר הכי טוב שלי. אני מכירה את זה. זאת הרגשה פשוט דוחה.
אני מבטיחה לך, זה לא משהו שלא בסדר בך, זה משהו שלא בסדר בו שהוא לא רוצה אותך (אידיוט).מה שאני עשיתי וקצת עזר לי זה לראות את כל הדברים הכי דוחים שיש בו לדוגמא : אם זה השיערות שיש לו באף, זה שהוא לא מתייחס יפה להורים שלו, או זה שהוא לא שם דאודורנט. שימי לב לדברים האלה, אני יודעת שעד עכשיו התעלמת מהם כי רצית לראות רק את כמה שהוא מושלם, אבל תאמיני לי שהוא לא.
אגב, לנסות לגרום לו לרצות אותך זאת לא אופציה, כי הוא מטומטם שהוא לא רוצה אותך.
תמיד פה אם את צריכה❤