אני נמצאת במצב נפשי מאוד קשה בגלל זה הכול עולה לי כבר אני כבר לא יכולה לסבול את עצמי.
תקשיבו כולם צחוקים עליי בגלל זה אני באמת יש לי נטייה לשיגעון בראש שלי וזה הרס לי את החיים.... כולם מזהים את זה אצלי וצוחקים ומתחילים להשפיל אותי ולהציק לי ולהגיד לי: מכוערת משוגעת ולירוק ולעשות ממני צחוק בדיחה של החיים וגם לצחוק עליי המון זה גם בגלל שיש לי בעיית עצבים חזקה מאוד מלידה נולדתי ככה כול מקום שההיתי הולכת עם אמא שלי ועד היום אם מישהו מעלה לי את הפיוז ומדליק אותי ואת העצבים החרא שלי ההייתי יוצאת מהחנות והולכת וצועקת ומשתוללת ומקללת ממש זה קרה לי עם כול העולם ואישתו וזה הרס אותי אני לא יכולה להמשיך ככה יותר אני בוכה כול הזמן וגם עכשיו מה אתם חושבים על זה?