3 תשובות
לפי דעתי כן כי השיתוק שינה יש הזיות והגוף משותק... זה אמור לקרות לכל בן אדם לפחות פעם אחת בחיים, אם זה יקרה עוד פעם תזכרי לא להלחץ שהכל בראש... ואם את מצליחה לא להתעורר את תוכלי להכנס לחלום צלול..
נראלי שכן זה נשמע ככה
אנונימית
אני חושבת שכן