17 תשובות
אני לא יכולתי לזוז בשום צורה ואני זוכר שראיתי משהו מתקרב עליי וזה לא היה נחמד זה היה ממש מפחיד
שואל השאלה:
ראיתי את זה בטיקטוק המון פעמים ועכשיו יש לי חרדות לישון, זה נורא מפחיד.
לא ידעתי מה קורה איתי
נכנסתי ללחץ.. החדר היה חשוך אז לא ראיתי כלום, הרגשתי שיושבים עלי.. שמעתי צרחות וצעדים ואני חושבת שבחיים לא פחדתי ככה.
רציתי לקום יותר מהכל ולא הצלחתי, חשבתי שאני מתה ושזהו.. בפעם השנייה אחרי שקראתי על זה וידעתי מה קורה פשוט חזרתי לישון ובנוסף לא שמעתי כלום ולא היה כלום מיוחד
אומרים שבמקום להיכנס ללחץ אפשר להנות מזה, להמשיך לישון ותוך כדי לשלוט בחלום שלך ולהרגיש שזה מציאותי משהו כזה
אנונימית
לי קרה שאני בחלום ויש לי את התת מודע כיאילו ידיעה שאני בחלום ואני שולטת על עצמי
פעם אחת שמעתי צעדים
ובפעם הראשונה
נוסף לי כמו מסך של אור וראיתי שם סוג של עולם שפחדתי ממנו (אני נשמעת חולת נפש אני יודעת)
וואי גם אני כבר שבועיים אני לא ישנה לפני ארבע לפנות בוקר וזה מפחיד ברמות
אני גם פחדנית ברמות כל דבר בלילה מפחיד אותי פי 10 אני מפחדת לישון עם חושך אני ישנה עם אור וטלווזיה דלוקה
שונאת לילה איכס
גם קרה לי שאני רוצה משהו ופשוט אני לא מצליחה לקום פשות לא זזתי וגם לא הצלחתי אבל לא ראיתי את עצמי
בפעם הראשונה כן, אבל כבר בפעם השנייה הצלחתי לצאת מזה ממש מהר, התחלץי לאהוב שיתוקי שינה
2 השיתוקי שינה שהיו לי זה שמישהו ניסה להרוג אותי ולא הצלחתי לזוז
לא הצלחתי לקום מהמיטה ולזוז בכלל
אני לא חוויתי למזלי בלי עין הרע אבל אם לא תשני לפני 4 לפנות בוקר ולא תשני על הגב הסיכוי שתחווי את זה יקטן
אני ממש מפחדת לחוות את זה אז אני לא ישנה לפני ארבע לפנות בוקר
הרגשתי שאני לא יכולה לזוז
ראיתי את התקרה
לא חוויתי כזה למזלי..אבל יש בזה הזיות ולא מצליחים להזיז את הגוף