4 תשובות
היי, גם לי יש את זה הכל בסדר, אני שמה טייץ קצר על הבגד ים. הכל טוב לכי לים תהני(:
אנונימית
תכנסי עם שורט לים
טייץ שחור לדעתי,ואם את בבגד ים אז לאף אחד לא אכפת מהפצעים שלך מקסימום תגידי שכבר באלך להכנס למים ואז לא רואים ולא מסתכלים
אם זה מביך אותך את יכולה להשים טייץ שחור כזה קצר על הבגד ים, והכל טוב 3>
אנונימית