6 תשובות
שואל השאלה:
תודה!!!!!
אנונימית
ציר הסימטריה זה קו שעובר הפרבולה וחוצה אותה שווה כמו שיקוף)תנסי להעביר קו ישר איפה שה3 ככה תביני..
אנונימית
וואי איך אני אוהבת את הנושא הזהה
אנונימית
וציר הסימטריה הוא ישר העובר בדיוק באמצע הפרבולה(פרבולה היא סימטרית, לכן הציר הוא הישר העובר באמצע שלה)
מור צודקת ציר הסימטריה הוא לא ציר הy
ציר הסימטריה זה x=3
אנונימית
מור צודקת, ציר הסימטריה הוא בעצם הישר x=3