9 תשובות
למה נפרדתם?
אנונימית
לא חוזרים לאקס לא משנה מה יש סיבה לכך
אל תחזרי לאקס
אל תחזרי לאקס
שואל השאלה:
כי לא היה לנו זמן להיות ביחד כלכך
כי לא היה לנו זמן להיות ביחד כלכך
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת
אני לא יודעת
אנונימית
בעיקרון סיסטרס בפור הורס
אבל זה נשמע לי שהיא מקנא , אבל אנלא יודע את כל הסיפור אז קשה לי לשפוט.
דברי איתה
אבל זה נשמע לי שהיא מקנא , אבל אנלא יודע את כל הסיפור אז קשה לי לשפוט.
דברי איתה
שואל השאלה:
היא תריב איתי על זה רק שאני מדברת עליו היא מתחילה להתעצבן
היא תריב איתי על זה רק שאני מדברת עליו היא מתחילה להתעצבן
אנונימית
לכי לאהבה שלך , אם יש לך רגשות אליו עדיין לכי אליו , ואני תמיד פה בשבילך ❤
אל תחזרי אליו , לא חוזרים לאקסים ואם נפרדתם כנראה שלא נועדתם להיות ביחד , בכל מקרה זה לא רעיון טוב לחזור לאקס והיא חברה שלך אז היא רוצה בטובתך ושלא תיפגעי
שואל השאלה:
אולי נחזור ולא נספר לאף אחד?
אולי נחזור ולא נספר לאף אחד?
אנונימית
באותו הנושא: