אני עושה כבר הרבה זמן בלורית תמיד כשאני מסתפר וזה אבל לא יודע אולי עדיף איזה גיוון כי אני כבר אשנה את מבנה הגוף וזה כי אני אתאמן בקצב מואץ יותר בחופש,מצד שני זה מילא שנה אחרונה בבית הספר לפני הגיוס (אם לא אלך למכינה קדם צבאית או משהו בסגנון) אז לא יודע אם יש טעם מה אומרים?