3 תשובות
לך לפסיכוטרפיסט
אולי יש משהו שמעסיק אותך ומעיק לך.
יכול להיות שאת מודעת אליו או לא אבל כנראה שיושב עלייך משהו..
כנראה שעובר עלייך יותר מידי
אולי פסיכולוג זה רעיון טוב
אבל אם לא מוזמן לדבר איתי