7 תשובות
גלאקסי
אייפון לדעתי..
אייפוןן
מה את יותר מעדיפהה
אני מעדיף אנדואיד רק בגלל שאפשר לפרוץ אפליציות כיאלו ספוטיפיי ויוטיוב שיהיו בלי פרסומות..
אני אישית מעדיפה גלקסי