7 תשובות
גלאקסי
אייפון לדעתי..
אייפון
אייפוןן
מה את יותר מעדיפהה
אני מעדיף אנדואיד רק בגלל שאפשר לפרוץ אפליציות כיאלו ספוטיפיי ויוטיוב שיהיו בלי פרסומות..
אני מעדיף אנדואיד רק בגלל שאפשר לפרוץ אפליציות כיאלו ספוטיפיי ויוטיוב שיהיו בלי פרסומות..
אני אישית מעדיפה גלקסי
באותו הנושא: