16 תשובות
גלאקסי אמנון
מה שיותר נוח לך, לפי דעתי גלאקסי
גלקסי
גלקסי יותר מחזיק אייפון יותר איכותי גלקסי יותר חזק ונוח לשימוש
אייפון יותר מסובך יותר אפשרויות וממש לא נוח
תבחר אתה
אייפון יותר מסובך יותר אפשרויות וממש לא נוח
תבחר אתה
תלוי איזה ממשק אתה יותר אוהב ומסתדר איתו..
יותר נוח לי גאלקסי ,מבחינת ממשק וגם אני מקבל את התמורה הכי טובה למחיר בגאלקסי מאשר באייפון
יותר נוח לי גאלקסי ,מבחינת ממשק וגם אני מקבל את התמורה הכי טובה למחיר בגאלקסי מאשר באייפון
אייפון
לדעתי
לדעתי
גלאקסי
אייפון מחזיק בקושי שנה^^
כדאי גלאקסי
כדאי גלאקסי
אנדרואיד, ובפרט שיאומי, וגם סמסונג זה מעולה.
סמסונג גלקסי s10 ממש טובים לא יקרים כל כך והכי שווים את המחיר
גלאקסי, אייפון על הפנים
גלאקסי
עברתי מגלקסי זה עולםם אחר שלמות
אייפון רק אייפון הוא יכול להחזיק גם 6 שנים!!!
אייפון בקל יש לי יותר משנה וזה נדיר
אייפון !!!!!!!!!!!!!!
באותו הנושא: