4 תשובות
went היא העבר v2 של הפועל go.
i went to the.. i went to the store..
i went to the.. i went to the store..
שואל השאלה:
אבל מתי נשתמשים ב go ומתי ב went
אבל מתי נשתמשים ב go ומתי ב went
went זו הצורת עבר של המילה go.
i go זה אני הולך.
i went זה אני הלכתי.
יש עוד צורות לומר "הלכתי" כמו i was going, i have gone וכולי.
אבל זו הראשונה.
i go זה אני הולך.
i went זה אני הלכתי.
יש עוד צורות לומר "הלכתי" כמו i was going, i have gone וכולי.
אבל זו הראשונה.
went משמש כמו הלך {go} רק לעבר אם אתה רוצה להגיד "הוא הלך לבית שלי" אז אתה אומר he went to my house.
באותו הנושא: