4 תשובות
היי השם שלו אני רוצה להגיד לך שאני ממש מעריכה אותך ואשמח אם תתייחס אליי
תנסי קודם כל באינסטגרם, כי וואטסאפ קצת חודר לפרטיות ולא כולם אוהבים את זה..
תשלחי לו כמה פעמים באינסטגרם כזה אפילו תגיבי לו "בבקשה תראה בפרטי"
ואם עדין הוא לא יענה לך רק אז תנסי בוואטסאפ
תשלחי לו כמה פעמים באינסטגרם כזה אפילו תגיבי לו "בבקשה תראה בפרטי"
ואם עדין הוא לא יענה לך רק אז תנסי בוואטסאפ
שואל השאלה:
קטשופ ממש תודה
אממ ויש לי תמספר שלו לשלוח לו בווצאפ או באינסטגרם מה כדאי ?
קטשופ ממש תודה
אממ ויש לי תמספר שלו לשלוח לו בווצאפ או באינסטגרם מה כדאי ?
אנונימית
היי
שמי.... ורציתי להגיד לך שאני ממש אוהבת ומעריכה אותך! אתה ממש משמח אותי ועושה לי טוב ורציתי להגיד לך תודה ענקית! אוהבת אותך המון!!
שמי.... ורציתי להגיד לך שאני ממש אוהבת ומעריכה אותך! אתה ממש משמח אותי ועושה לי טוב ורציתי להגיד לך תודה ענקית! אוהבת אותך המון!!
באותו הנושא: