7 תשובות
לא, ביום שני זה היום האחרון וביום שלישי לא באים
אני מניח שיש איזשהו טקס או משהו
זה לפחות אצלנו
יום שני
מחלקים אצלי תעודות בשני
ביום שני זה התעודות
שני היום האחרון